Valborg

Skrev ett inlägg igår om dehär, men mitt internet har börjat sepa så jag klicka på nåt och sen så bah.. Ja det försvann men iaf.. Tar om allt på ett ungefär

Ordet valborg säger inte särskilt mycket till mig. Eller jooo självklart säger det något som tex fulla ungdomar, brasa... och konstigt nog(Not) bränder..

Men jag har aldrig riktigt firat valborg. Aldrig vart på nån majbrasa. Då menar jag verkligen aldrig. Alla andra bah: "VAAH?! ALDRIG VART PÅ MAJBRASA?!" Men asså så äre bara. Vafan man går och kollar på nåt stort som brinner äter en korv och drar hem. Vafan äre så kul med det? Förutom att man skulle kunna vara med sina kompisar då...

Fast jag har nog alltid vart lite rädd för eld. Inget man ska leka med tkr jag. Får typ värsta paniken om nån börjar leka med en tändare. (haha, jag vet, det låter verkligen psych!) Så majbrasa är kanske inte det bästa för mig då..

Men att sitta hemma igår. Veta att alla andra var nånstans och hade kul. Ja det var väl inte särskilt... Äsch dunno. Men varför klagar jag btw.. Det var helt okej att bara tare lugnt.. Och valborg har aldrig betytt nåt för mig. Gör inte det. Och kommer aldrig göra.. Kommer kanske göra? Who knows..? God knows. Haha!

Menmen. Nu äre iaf 1 maj. Äre 30 maj som är valborg eller första maj? Har inte fattat det än...

Whatever.

Maj, maj måne.
Jag kan lura dig till skåne.


Haha, nån ramsa från dagis. Vi körde typ med majskämt oxå? Aja whatever, who cares.




Jasmine goes ägghuvud+ hjärtmun.

Passar på att slänga in en låt oxå:




/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0