Yesterday...

... wasn't just a bad day :)


Jag må ha högt temperament, men jag är inte långsint. Drf glömde jag bort det ganska fort. Eller glömde och glömde.. Jag typ skojade bort det. Haha, gud vad vi skrattade x'D  Vi tittade på google earth och.. ja jag kmr inte ens ihåg vad vi garva åt. Typ att jag då och då från ingenstans bah: "Ey bre!". Hahaha, omg. Sen typ tog vi massa weird bilder som... nej asså vi typ dog av garv. Gud vad kul xD  Sen gjorde vi nåra filmer och linn ****** på en. HAHHA, omg. Flummisar 8)

Ajuste sen var vi ute oxå lite :)  Kulish

Nej men det var verkligen kul Linn <3 :)

Sen typ såg vi på en konstig film. Haha gud xD  Men vi titta inte hela för vi blev jättetrötta och typ somna. Sen hann vi inte göra så mkt idag. Vi var lite på datan, åt frukost och gick för att leta en sista gång efter mobilen. Nej de måste verkligen ha tagit den. ÅÅÅÅH. Blir så arg -.-

Det var det. :]


/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0