Minnen

 





   Typ älskade den här när jag var 7-8.. :o








  Hahahha, tkt den här låten var fett cool xD   "Akta dig för han e min"  Yo!


  Haha kunde typ alla värsta gammla finska låtarna utantill xD


   OMG! Den här kunde jag garanteeeeerat utantill! Det var typ min favoritlåt och allt :o   Heeeei tuolta saapuu Charlieee, oooooh! Heeei tuolta saapuu Charlie Brown, Charlie Brooown. Heeeei kaikki huutaa Charlie, oooooh! Heeeei kaikki huutaa Charlie Brown, Charlie Broown!


  Tsing, Tsing, Tjingis Khan! Kaikkien naamuri, kansojen alistaja! Tsing, Tsing, Tsingis Khan hirveä miekkansa, hirveä kalistaja. Satelia (?) käytti, HOHOHOOO! Llalalala lala


   Omg, så himla mkt minnen :/






Btw kom på att jag och min dåvarande bästis typ hela tiden ville leka att vi var de i E.M.M.A (Det var i 2:an eller nåt, mobbas inte) Haha, båda ville alltid vara Martina, men jag hann typ alltid paxa henne. Så då ville Yasmeen vara Alexandra. Men ingen ville vara Elin eller Marilinn. Haha fett synd. :')


/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0