Måndag...

... och sista dagen på lovet 



Men dels ska det bli kul att få träffa alla vänner! Fast ja... Pluggandet.. saknar jag... nog inte... Haha!



Aja! Idag ska jag till radion/ radiohuset eller vad man nu säger..? Jag och Annis ska vara med i "Tähti-ohjelma". Det ska bli kul :)   Och så har jag ju typ inte träffat Annis på hela lovet så det ska bli kul att träffa henne  <3


Menmen 

Har iaf tittat när jag ska åka och så:


Ta buss - från - mot -.
Den går från - ca 08:55 
och kommer till - 09:02.

Gå från - till -.

Vid - byter du till tunnelbanans - linje mot Kungsträdgården.
Den går från - 09:14.
Du är framme vid - 09:19.

Restid 24 minuter.

Trevlig resa!



Haha! Så jag måste ska nog stänga av datan nu! Måste vara på busshållsstationen om ca 10 min!



Cya, puss.

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0