Linn har en åsikt ..



.. Angående killar som säger en massa skit för att dem tror att dem är coola.

Its so not cool! Jag blir bara pissed på sånna killar (Som även kan vara tjejer för det mesta) som
säger massa saker t.ex beror på att dem sj tycker att dem är mkt äldre eller tror att dem är bättre än "alla" andra i sin omgivning. Sån är verkligen inte jag om jag får lägga till :S 
Men det kan bero på att man har dåligt själv förtroende? Eller aa, det kanske finns många andra också, men bara som ett exempell.


  Men herregud? Man blir ju så mkt mer respekterad av andra om man inte håller på på det viset? Men vissa tänker ju kanske på att om man leker cool så kommer andra att gilla en. Vara dryg, Titta snett på andra, Ha nya kläder på sig "hela tiden" och skryta om att sin pojkvänn e så himla snygg och alltid prata om honom. Yes, Precis sån kompis skulle jag vilja ha!
Men personer är ju som dem är? Men dem försöker ju bara att passa in.


Det var vad jag tycker om -ll- .
/ Linn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0