Life sucks

                                                  Har tråk.
                                             Imorn äre skola.
                                             Jag svettas ihjäl.
                                          Måste öppna fönstret.
                                                  Blir kallt.
                                                 Är jag sjuk?
                                              Ja. I huvudet.
                                    Hur vet man om man är kär?
                                             Kan nån berätta..?
                                       För jag har ingen aning.
                                  Har vart kär för många gånger.
                              Eller så har jag bara trott att jag är det.
                                         Jag tror jag är kär.
                                       Fast det tror jag varje gång...
                                 Vet ni hur det känns att vara ful?
                                         Äh det vet ni nog inte..
                                                    Skit i...
                                          Det här är ingen dikt.
                                           Det här är ingen låt.
                          Det här är bara nåt jag kallar att skriva av sig...


             
                  Bild på mig och Annis från igår... Inget med texten att göra.


                                                        


/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0