Jasmine har en åsikt..



.. angående "Meningen med livet"...

Har ni tänkt på det..? Jag har gjort det ganska många gånger faktiskt. Sorgligt nog har jag fortfarande inte kommit på det. Enligt alla vuxna är det väl att skaffa bra utbildning, jobba, vara med sin familj och alla man älskar osv..


Men alltså.. Enligt mig så går man först i skolan hur länge som helst. Sen utbildar man sig. Man jobbar häcken av sig. Man gör si och så. Och sen så plötsligt dör man?


Varför ska man leva först över huvudtaget om man snart ändå dör?


Ibland när man blir typ ledsen och så, så börjar man tänka så. Det kan få en att bli ännu mer depp. Lixom lever vi bara...?


Vem är jag, vad vill jag?
Vem bryr sig?! Snart finns jag inte mer.


Ärligt talat så fattar jag inte ett piss. Life is too complicated...


/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0