Jasmine har en åsikt..




... angående att inte få lägga in ansiktsbilder på internet på sig själv..


Sjuuuuuuukt irriterande! Lixom jag är typ den enda i klassen som inte får göra det? Värsta tönten ju.. Gosh! Det är fett jobbigt att behöva täcka sitt ansikte på alla bilder man vill lägga in. Och om man gör nån speciell miiin man vill visa så kan man ju inte visa den.


Lixom visst, man vet ju vad det finns för risker med att lägga ut bilder på sig själv på nätet, särskilt som tjej. Men lixom, hallå? Varför skulle det hända nåt med just mig? Typ 99 % procent att jag skulle bli nåt offer eller vad man ska säga? Det finns ju 1000 andra som lägger ut bilder?


Visst det är en annan sak med att lägga ut nakenbilder, det är ju bara för mkt. Men ansiktsbilder borde väl inte vara så farligt. Bara man inte skriver vart man bor och efternamn (a'


Och lixom det är bara folk jag känner som läser min blogg.. Tror jag..


Fast aja. Ingen idé att göra uppror. Kommer ändå aldrig att få... Nörd, jag vet -.-


/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0