Jag har en åsikt ..

(INGEN BILD FÖR TILLFÄLLET)




Angående personer-som-går-på-andra-personer-utan-att-de-inte-gjort-någonting - människor!

Jag har varit med om det ett antal gånger och så har jag sett andra personer som vart med om samma sak, och jag tycker det är för jävligt asså x) Tex. Så såg jag en tant som hackade på en annan kvinna som inte hade gjort ett piss! Kvinnan hade bara kört med sin bil tills den där tanten bara kommer mitt i allt och gör en tvär sväng precis framför den stackars liv rädda kvinnan i bilen men barn! Sen så tutar kvinnan åt tanten och ska sedan parkera men tanten står ivägen. Dem har en lång och högljudd diskution. Tanten e ju helt tom i hjärnan?? Kvinnan hade ju barn med sig och tanten bara står ivägen och helt vägrar att flytta på sig. Get a life liksom!


Det hände mig också när jag stog och väntade mot bussen till Vällingby och så står det några killar där (Tonåringar). Så tittar jag bara lite snabbt på dem liksom hur dem såg ut. Så tittar ena killen på mej och säger:
- Vad glor du på? Jag tittar bort och liksom låtsas att dem inte sa det.
- Jävla idiot .. (Dem sa dem lågt sen till varandra)
Jag menar, orka! + Orka svära också, gud vad mkt tuffare det blir ..

aa, jag tycker att sådana personer är grymt irriterande. Men det var det jag tyckte om det!

Puss
/Linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0