Hemma

Jahapp, då var man hemma igen. Är ganska trött och mår lite illa och så... Gårdagen var nog inte nån dag jag skulle vilja leva om direkt.. (Linnuli menar inte det att jag åkte hem till dig :P)


Ja men man kan väl med andra ord säga att det var rena rama otursdan. Man blir lxm lite förvånad över att det inte var fredag den 13...  Räknar upp alla små+stora oturssaker från igår:


**** ****** **** *******. - Haha, inte så oturligt men att jag alltid måste ***** *** ******* är inte kul...

• Huvudvärk, mådde illa. - Säkert bara för det där tidigare :/

• Tappade mitt tandsmycke. - Okej det var ju inte heller så jättetråkigt då. Hade ju nästan glömt bort att jag hade den. Men ändå lixom..

• Missade bussen  när jag skulle till Linn.. - Dock bara typ 15 min tills nästa skulle komma, men ändå :)

• TAPPADE MIN MOBIL :'( - Värsta på heeeeela dagen! Asså kolla såhär vare:


Jag och Linn skulle till Jakan. Och så gick vi till bussen. Så såg vi just bussen komma. Så vi börja springa. Sen sprang vi. Sen vare nåra killar typ 16-18 som skrek till oss. Jag fattade inget för de skrek typ på antingen arabiska eller jävligt dålig+otydlig svenska. Så jag typ ignonera de för jag fatta inte vad de ville. Sen missa vi bussen. Och då kände jag i min ficka vart jag alltid har mobilen. Och där fanns inget. Först fick jag ju lixom typ panik. Och började gå och titta längst vägen. Sen tittade jag igenom alla andra fickor. Sen typ letade vi fett länge. För asså det var typ en sluttning eller vad det heter. Alltså den hade lixom kunnat hoppa ut ur fickan och glidit ner till typ nån trädstam eller nåt. Men ja sen ringde vi med Linns mobil och sa att mamma skulle spärra mitt abonemang eller nåt. Och ja sen typ hitta vi den aldrig och det blev mörkt och så.. Asså jag svär att de där killarna tog den. Hoppas de e snälla nog och lämnar den till polisen i sånna fall.

Konstigt nog var jag ganska samlad faktiskt. Annars brukar jag typ få värsta paniken och typ böla. Haha. Jag vet inte riktigt vad det e med mig.. :')

Menmen. Jag vet heller inte vrf jag inte direkt sörjer min mobil så mkt men.. Det som lixom oroar mig är att de kan titta på alla mina bilder. Både på mig och kompisar. En massa pinsamma bilder asså! Och filmer.
Och så hoppas jag att de är snälla nog och lämnar den till polisen som sagt. Är även rädd att de typ kmr på att de ska lägga ut bilderna på internet eller liknande? Nej orkar inte ens tänka på det...


Missade bussen till centrum somsagt.. - Not a big deal

Kom aldrig iväg dit. - Haha, mitt fel. Men ärligt talat så gör det inte så mkt för mig :)



Mer vare nog inte. Men det här var ju tillräckligt? Haha Gud vill straffa mig..? o.O


Men samtidigt känns det typ som att det var vårt öde. Att det var meningen att jag skulle tappa min mobil. För att lixom. Den där bussen som vi missa, kanske krockade nånstans eller liknande. Så dock är jag glad att jag istället tappa mobilen än att nåt sånt hände.

Gosh, jag resonerar verkligen konstigt... x)


/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0