Hej alla söta...

... och osöta..?



Haha. Bara skola, skola och mera skola idag!

Såhär såg dagen ut ungefär:

So - Prov. Asså tkr det e skitorättvist att vi har prov FÖRSTA TIMMEN. Man kan inte repetera? Och A-klassen hade efter lunch. Så de kunde plugga på hur mkt som helst? Men aja, det gick bra iaf! Ganska lätt vare, förutom typ nån fråga om Apollon  xD
Sv - Fortsätta på Stockholms provet. Kul. Jag gillar att skriva berättelser :)
En - Prata om nån text+ Läxförhör typ.
Lunch - Jasmineris + kycklingcurry sak (a)
Fi - Hela timmen gick typ åt att en viss person höll på. Asså tkr det är ganska hänsynslöst och respektlöst att sitta och skrika ut saker under lektionen? *** ***** *** ****** ****** ***** *** ***. Så. En mening ni inte får läsa (a)


Slutade 13.00, lovely!

Fast jag och Annis stanna ett tag efter skolan för att vi ska ha lämnat in en no-uppsats imorn. Men vi gick typ 13.30 för att jag var fett hungrig. Så vi gör 50/50 var hemma!


Ska föresten börja på den snart tror jag. :)


/Jasmineris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0