HAHAHHA

Kmr ni ihåg de här?! HAHAH, OMG xD


  Munnen den ska sjunga och va gla', munnen den ska sjunga trallalaa! Munnen har vi fått för vi ska tralla. Sudda, sudda bort din sura min!

  Inte stoppa köttbullar i näsan Makko-föllö >=(


 Alexander kyckling, mästare i cykling. :D


 O de kom bloooood! En massa bloooood!   D:


 Nyss så träffa jag en krockodil, som körde runt, i en bil. Han var så tjock o fet o blåste i trumpet. Men bilen var för trång och svansen var för lång. Så den fick ligga på ett litet flak där bak.  xD




Haha några sånger jag kmr ihåg från dagis/ yngre tiden i skolan. Gosh asså x'D


/Jasmine




Kommentarer
Postat av: sara

GRATTIS! Du är en av finalisterna på veckans blogg!

Gå in på min blogg och rösta!! :) Du får rösta en gång. Du kan be dina kompisar annars!



kram

2010-03-07 @ 14:01:46
URL: http://saccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0