Bilder från igår!


Frukost... Haha, nolifer jag e som tar bild på min frukost -.-'


Det var så vackert väder.. Asså det kändes som vår när jag vakna och solen lyste in genom mitt fönster :D


Nån besökssak..? ( Vi var ju på radiohuset )



Sen blev det donken.. :D



Haha Annis

Det var en tjej som jobbade på donken som lixom delade ut kaffe till folk som åt. Typ smakprov. Sen kom hon till oss och bah: "Vill ni ha kaffe? Eller gillar ni ens?" Haha, sen jag bah: "Jaaah". Fast jag inte ens tkr om kaffe. Sen typ euw. Smakade vi. OCH DET SMAAAKAAADEE BAAAAAAAAAJS!  D: )':   Påriktigt. Smakade skit! Men sen iaf så hämtade Annis socker så typ bombade vi. Men ja det blev nästan äckligare. Kan inte förklara smaken.. Typ... Söt, besk usch. Smaka piss :(  Mådde fett illa!


Gud... Gissa hur många sånahär ajg hällde i? xD



Sen fick jag norsk chocklad av mormor när jag kom hem :)  Smakade typ som Center.. MHHMMMM! Haha xD(Redan uppäten på bilden D:)


Efter gick jag ju för att möta upp Cattis, vi skulle till dansen :D


Aaaw Cattis :)



Så söööööt! ♥


Haha, envis som vanligt -.-'


 
-.-



Yeah, yeah ...



Haha, Cattis skulle ta bild på min gula tunga. Misslyckades lite x')



Vacker bild.. :)  *stolt fotograf*



Tar sats....



Och skjuuuuuteeeer! Mål?  (HAHHAHHA, CATTIS SER FETT KONCENTRERAD UT xDD)



Klart det blev mål? Det var ju Cattis som skjöt ffs! Hahhaha, vad gullig! =D

Nu ska jag logga ut för idag! Så fortsättningen kommer imorn om det kommer nån fortsättning ens =D


Puss hej

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0