Usch, usch och USCH!

Omg, you know what? På jullovet så åkte ju jag till Teneriffa. Så på flygplatsen köpte vi Marabou. Valde mörk choklad, för jag älskar det! Tkt det var gott när jag åt där och så.. Har fortfarande kvar typ halva. Och you know what?

Det smakar B-A-J-S!

Yes, I know you heard it! Så till alla marabou-älskare: MARABOU ÄR BAJS! FAZER IS THE SHIET!

Haha, damp i know! x)  Men seriöst. Hade det varit Fazer med mörkchoklad hade den varit slut förlänge sen!

   <------ U-S-C-H!







Hahha, Fazer kan jag äta hur mkt som helst utan att tröttna. Men Marabou, räcker inte i längden (;

/Jassuuu


Kommentarer
Postat av: Cattulishcuschi

Marabou e fan godast! Men inte mörk choklad dock ;P

Men som sagt så ska jag ju inte äta det på ett tag :(

2010-01-18 @ 20:04:30
URL: http://princesscattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0