Tog från Saaraas blogg :)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- Någon har hotat dommaren till livet, sa en man framför mig och vände sig om medan han blev undersökt (Haha)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Skålen med nudlar xD

3. Vad var det senaste du såg på tv? Hmm .. typ Family Guy, haha.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 19.30 (nehe, var 18.09).

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Ljud från TV:n.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Gick hem från skolan.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Alice och min konversation ^^

8. Vad har du på dig? 2 par leggins, strumpor, (Under brösten kjol som-jag-inte-vet-vad-det-heter) svart linne & kofta/tröja)

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? Minns inte :S Inget läskigt iallf xD

10. När skrattade du senast? I skolan.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Tavla, Spegel, Klassfoto, hylla, planscher (Twilight) :)

12. Har du sett något konstigt på sistone? Haha, varje dag xD Jag och mina kompisar e muppade ♥

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Venne xD Inte så att man säger: WIIIIII!! Direkt.

14. Vilken var den senaste film du såg? The Eye 2 tror jag :)

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? HAHA, Orkar inte rabbla upp så mkt ^^

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jag viker mina jeans när jag har på mej dem. Viker liksom ner där uppe för att det annars kliar mot midjan o.o

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Gills pengar :o Annars så hade jag vällt att få min mobil nu, eller att jag blev tsm med killen jag gillar ♥

18. Tycker du om att dansa? Sådär ;D

19. George Bush? NEJ! eller vad menar "du"?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Kanske Mikaela, sara, sanna, :) Vi får se med tiden.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Absolut :D

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Vet inte xD

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? vet inte :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mkt.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Kuta till skolan!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt vid datan, Eller mat (Åt mat)

Det sista du sa högt: - Ja, men du sa ju att du hade tittat på film till farmor, men du gjorde inte det, du satt vid datan! xD

Det senaste någon sa till dig: Så shut up (Du vet, brorsa ..)

Vad har du druckit idag: hmm .. Mjölk typ bara xD

Vad var det senaste du åt: mat (Nudlar + fiskpinnar)

Vad var det senaste du köpte: Kattsand + Godis ^^

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun :)

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt och snöigt.

Godaste glassmaken: Har många :D Men en som jag verkligen gillar är jordgubb + vanilj + choklad tsm ^^

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, Har hänt 2 gånger :)

Sover du tungt: aa, men ibland så vaknar jag upp på natten och inte kan sova.

Drömmer du mardrömmar: Ibland.

Favoritklädsel: Ingen speciell.

Favoritlåt just nu: Välldigt många faktist! Några av alla 1.000.000 : Leona lewis - Run, Danny fernandes - fantasy, I love you baby och många många fler! Har ingen speciel stil när det gäller musik :)

Vad ser du om du tittar till höger: fönster

Vad gör dig glad just nu: Hmm .. Tänka på att det finns "glass" i frysen som jag har gjort alldeles själv :D Lite mer smoothie :S

Vad ska du göra härnäst: Äta glassen .. mmmm, mums ..

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: Glad :)

Favoritgodis: Lakrits & Melon båtarna ^^ som e rosa och som typ finns på vissa affärer xD Choklad, fudge, och gelé´^^

Sommarplaner?: Finland o träffa kussar, Chilla, åka till stan & shoppa jätte,jätte,jätte mkt!

Hur många kuddar sover du med: konstig fråga -.- 2

Spelar du något instrument:
Nope

Morgon eller nattmänniska: Morgon eller iförsig så e det välldigt skönt att sova :9

Vad är viktigast för dig: Familjen, vänner ♥

Är du kittlig: JAAA!

Snarkar du: Naaaj

Stjärntecken: Kräftan :9

Äckligaste insekten: många!, ursh :S

Längtar du mest efter just nu: GAAAH, GLASSEN I FRYSEN!


Puss ♥ / Linn
Ps. Fett lång tid det tog, Det tog 44 minuter!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0