Tjenixen! =)

Heej alla söta bloggläsare 8)

Idag vare en vanlig skoldag. Helt okej typ. Började dagen med franska, sen vare bild, so, finska och till sist gjumpa! På gjumpan simmade vi som sagt. Det var ganska kul, fast vi hann inte bada i äventyrsbadet så länge xO  Men det gjorde inget! =D  Först var vi tvugna att simma 200 meter. Typ 50 meter på rygg. Sen vare nåt livräddningshopp. Eller lixom man skulle "rädda" sin kamrat. Med en livboja alltså x)  Haha Anniiih rädda mig. Woohooo! Men jag var nog lite besvärlig :$   Jag bah: "Men tänk om det här skulle hända då, vad skulle du göra då?" Så typ släppte jag taget och "drunknade". Hhaha stackars Annih xD

Cattih slutade 11.20! Majgaaaaaad! Hhaha, slutar aldrig så tidigt! Omg jag e sååååå avundsjuk! (Not Cattis tvinga mig att skriva?  o.O) Hhaa x)

/Jasmine


Kommentarer
Postat av: joa

2010-01-20 @ 20:47:08
URL: http://ingen
Postat av: joa

eran blogg var bra tyckte jag i alla fall och bilderna var fina jassu kram:joa din kompis<3

2010-01-20 @ 20:51:56
Postat av: Jassuli

Sv: Tackar =D <3

2010-01-21 @ 20:12:18
URL: http://sorellanza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0