Tidsfördriv, muhahha! >=D

Nu har jag snott ett test från en av Linns kompisar >:)  *Evil* Hhaha, skoja =)

Tre saker jag inte förstår mig på:
En viss person.. Livet och ibland killar -.-'
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
Data, choklad och Pandow 8D (Hahah, finns typ 100 saker på mitt skrivbord xO)
Tre saker jag gör just nu:
Kliar mig, bloggar och funderar över frågan. o.O
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Det är för mkt saker jag vill hinna med.
Tre saker jag kan:
Hahha, lura folk (Särskilt Cattis och Linnis >=D), dansa, garva ihjäl mig
Tre saker jag inte kan:
Hjula, lita på alla, lita på mig själv.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Läraren >=)  Hhaha skoja. Musik, den som pratar och.. allt i och försig! =D
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Att tro på mig själv, att sluta geeka framför datan så mkt och att stå på händer =D
Tre favoriträtter:
Har för många xD

Din Jassu. Hhaa xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0