Shhhh .. Hemlis!


Visste ni dem här sakerna om mej? ^^
Hahah omg .. Har aldrig berättat dem här sakerna förut, PINSAMT!
  
Visste ni att ... ?
 
    • Jag föddes med 2 gomseglar :S
      (Ni vet i munnen, så är det en sak som dinglar?)
   
    • När jag var kanske .. 8 år, så körde jag med kiss-alarm! Varje gång det kom en droppe på sängen så pep det som in i helvette!! Och jag och min brorsa delade ju rum, så han blev ju as rädd! HAHA xD

    • När jag gick på Dagis med med min Bästis Alice, Så kom hon en dag med en jätte söt barbie docka! och hon visade upp den för alla och så. Så sen när vi hade fika rast, så smög jag till Alice gympapåse och tog dockan och lade den i min ryggsäck :S Men ni tänker säkert liksom: Vaddå då, du gick ju bara på dagis då. Det fattar man ju inte tills man blir äldre att det e fel :) Men iallf! Stackars Alice :0 Jag vet inte vad som hände sen xD Hon fick aldrig tillbaka dockan, men jag har sakt det till henne när vi var någonstans, att jag hade gjort det xD Men hon har accepterat det, eller hur Alice :)

   • hmmm ... Det är nog inget mer som jag kommer på, haha x)



Vsg :) Nu vet ni lite pinsamma saker om mej >: )

/ Linn ♥

  

Kommentarer
Postat av: Cattii

Gomsdelar? xO

Du kanske menar halsmandlar?

Mee too dårå :)

2010-01-24 @ 11:01:17
URL: http://princesscattis.blogg.se/
Postat av: Cattii

AHAAAAAAAA DENDÄRA GREJJEN SOM HÄNGER VID HÅLER?? :o

2 st? xO Majgaad x)

ja tycker att de e coolt :)

2010-01-24 @ 11:02:32
URL: http://princesscattis.blogg.se/
Postat av: Cattii

Hålet* :)

2010-01-24 @ 11:02:57
URL: http://princesscattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0