Pics

Här kmr lite bilder från typ idag, igår osv!



Jag är alltid lika blyg (;   (På maten)


Haha, ceppee bild Number one!


Ceppee bild Number two xD  "Segerhoppet" som jag kallare :P  Jag står och pruttar på
Cattis.


Ser lite rund ut  O.o...
Hhaha, Vackert smile? o.ô Tröjan säger allt..


Hahha, jag ser förvirrad ut xD  Glömde att vi skulle hoppa. HAHAH så jag blev kvar.. Ensam :'(  Hhah Joa och Meri bah: Weei =D   xD


Små grodorna, små grodorna är lustiga att se... Hhaha! Joa sötis =D  Och jag, för ful för att visas (;


Joa, Meri and Me. "Charlies angels" (;  Hahha Joa ser fett ball ut =D


Haha grodor xD  Joa and Mee =D

Det var alla bilder I think ;)

Hoppas ni enjoyade! =D

/Jassu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0