På stan med Ally <3

Jag har massa bilder sen igår! Det var delvis därför att jag hade varit på stan, som jag inte hann skriva i bloggen ;)



Ally & jag inne på barnavdelningen i Åhléns :)



Alice utsökta mat på donken.



Min består av: cheesburgare, glass & en muffin xD



Coola pumps!





Dem här skorna ska jag ha i sommar & den här converse skorna



chügga ^^ ♥



Dem här e också snygga!



Massa leggins inna på H&M! Alice köpte 2 par rosa (Genomskinliga rutorn & zebra ränder ;)



Jag tkr den näst längst åt höger e finast faktist.


Sen gick vi till butterick's & skulle handla present åt Sophie (Allys kompis) som fyller år! :

 



Nice, haha :D

Jag tog tyvärr inte bild på presenten, Men hon köpte kylskåps poesi, så att hon kan skriva på kylspåpet! Hon skriver tydligen dikter, så det var bra val Ally ;)

På T-Centralen så väntar vi på tåget som är 1 & ½ timma sen!!



Haha! Jag pratar inte förens 0.20 så ni vet xD

Puss!!

/Linnoli ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0