Najs/Bajs

Vi börjar med mina Najs och slutar med det skitiga =)



Simning/Badning. Its soo fun =D  Trodde det skulle bli jättetråkigt, men simtestet var ju inte så farligt! (Fast jag var sist endå -.-' xD

Musik. Love <3

Vänner. Seriöst? Hur skulle vi kunna överleva utan våra käraste? Älskar er allihop <3

Helger. Man får vila ut efter den långa skolveckan!

Skolan. Whaat?! , tänker ni nu. Men joo. Jag tkr skolan e najs! Vi lär oss grejs, och vi får nya vänner, vi får träffa vänner osv. Jag skulle annars inte ha så mkt annat att göra om dagarna om jag inte hade skolan! =)

Hetingar! Raawr.. Hahha xD




- Marabou mörk choklad. Som sagt.. Smakar skit. :S

- Falska människor. Att bli sviken är det värsta jag vet.

- Bajs. Usch, det stinker ju? :S  Hhaha omg x)

- Mitt hår. USCH FY BLÄ

- Min jäkla perfektion. Jag kan inte vara bra på allt. Kan jag inte fatta det för en gångs skull lixom? :S

- Getingar. (Hetingar hissar jag däremot, mjau ;D) Det är ju iförsig vinter nu och inga getingar syns till, men jag hatar getingar ändå! Har blivit stucken på samma finger typ 3 gngr? Aouch..?

/Jassuli


Kommentarer
Postat av: Cattii

Bajs e ju Gött! :)



<3

2010-01-19 @ 16:02:31
URL: http://princesscattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0