Helluh! :)

Chacha! Hejsan hoppsan! Tjena mors! Hur ska man börja egentligen?

Hej alla söta bloggläsare! =D  (Det lät bättre xO )

Jag har just kommit hem från Linnis för nåra timmar sen! Har inte gjort så mkt efter det. Typ tittat på backhoppning med mormor (Man måste ju vara lite social), spelat kort med mormor+ mamma. Och typ ätit. Haha, jah typ det. Spelade röja flagga nyss med nån random kille på msn. Och jag vann såklart (a) =)  (Inte intressant då. Menmen.. xD )

Det här är alltså mitt första egna inlägg i bloggen. Och jag säger bara: Wooohoo! Kommer nog älska att blogga! Det lär bli väldigt skoj!
Hoppas  såklart att vi får en massa söta läsare oxå! =) 

Jah, det var väl allt..?

Puss ♥

/Jassuli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0