Go'morron

Its morning and time too wake up!

Hhaa, skoja =)  Hoppas alla har sovit gott. I think I have.. Hah..

Vaknade kl 08.30 av att jag fick ett sms av Julia. Orkade inte svara... x)  Jag gick upp för att önska brorsan lycka till. Han var påväg till pingisturnering eller vettefan vare var x) 
Sen har jag bara suttit lite vid datan! Nu ska jag väl göra fler inlägg, tror jag =D

Puss på er!

/Jassuli

Ps... Uppdaterade inte igår eftersom att jag var med Annis i Solna hela dan och så trodde jag ju såklart att Linn skulle hålla dagen uppdaterad... Trodde fel såklart :S xD  Linn din lilla latmask, ryck upp dig  =D  Ska se om jag kan ladda upp bilderna från igår! Onödigt kmr ändå inte funka...


Kommentarer
Postat av: Cattii

JASSU du måste hjälpa mej med designen. Jag vill ha en ny nu :) Du får äran att göra om den.

Anledning: Den nuvarande e assnygg

Önskas: Lite mer rosa :)

2010-01-24 @ 10:08:18
URL: http://princesscattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0