Fredag!

Hej hopp =D

Fredag
igen (;  Härligt! Skoldagen såg ut såhär:

Matte. Hahha, det var helt okej! Fast tror jag ligger lite efter xO

Engelska. Sjuuukt tråkigt! Hade typ nån jävla grammatik grej eller vad det heter. Och man lärde sig inte direkt nåt, för man kunde typ allt det redan -.-

Svenska. Vi läste. Det tkr jag om =)  Men däremot läser vi klassiker just nu... Inte lika kul då.. x)

Lunch. Mums, jättegod mat idag. HAHAH, bara för att det var den där vitlökssåsen jag älskar! xD  Det var typ vitt ris, kebabsaker och såsen. Hahah :P

No. Ritade typ en fisk hela timmen, så det var helt okej! =D

So. Lyssna, prat, prat, läsa, prat, prat, katastrof. Hahha typ värsta kaoset x)

Mynämäki-sak. Det är ju lixom inget ämne ^^

 

Efter skolan åkte jag, Cattih och Joa till TC, gallerian... Vi tittade runt lite i affärer och så =)  Käkade typ en happymeal på donken. Hhaha. Jag fick en leksak :O  Omg xD  Köpte typ inget (?) Men vi hittade sjukt fina kläder till Joa! Ljusa jeans, en grön-vit-randig tröja och en brun tröja! =D

Sen åkte vi hem, först stod jag och vänta skitlänge på att en direktbuss skulle komma och åka direkt hem. Men den kom ju såklart aldrig! Väntade i typ 20 min, sen drog jag till tunnelbanan och åkte och sen med buss.

Och nu är jag hemma. Surprise! Hahha x)

/Jassuley ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0