Sms-lista =)

1.)  Gå in på inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
Piano på lörd denna vecka ! Kl 14.15-15.15, Maggan.

2.)  Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat det sms:et?
Annis =D

3.)  Vad står det i sms:et under?
Tack

4.)  Vem skickade det sms:et?
Kimmi :)

5.)  Vad har personen som skrivit sms nr 4 skrivit till dig?
Nej jag ska till karaten och kommer kl. 20.00 hem :P

6.)  Vad står det i ditt 34:e sms? 
A, det vore kul. Bio skulle vara också kul, men det går typ inget. Eller? A, jag får oxå. Frågade pappa förut och han frågade om jag hade några planer för imorgon :P

7.)  Vem är ditt 36:e sms ifrån?
Cattis =D

8.)  Nu när du ändå är där mitt i allt... Tryck neråt 5 gånger. Vad står det?
Aah, it´s just da truth. Känner igen mej av henne som jag var föut....
*Resten kan jag inte skriva, för då fattar nog personen att det är snack om henne...*

9.)  Vad står det i ditt 15:de mottagna sms?
Väntade du på mig? :o  Vi bestämde väl inget.. Ok bye

10.) Och i ditt 3:e?
Vad gör du? kram ******

11.) Vad står det i ditt mest privata sms?
Asså mina sända sms kan bara vara högst 20 synliga i mobilen. När det blir fler så raders den äldsta. Så jag har inga privata just nu 8)

12.) Vilket är det gulligaste sms:et du nånsin fått?
Inget minne av det...

13.) Vad har du för mobil?
Tror den heter Nokia 5800 xpressmusic touch  xO

Nu vad handlade dessa sms om?
Sms:et i fråga:

1.)   Om att jag skulle ha piano på en lördag (Gammalt sms :P)

3.)   Hahha, hade typ skrivit krya på dig :P

6.)   Snackade med Annis om att vi skulle hitta på nåt på en lördag.

7.)   Om att Cattis e hemma, hahah

8.)   Jag och Cattis snackade om en person...

11.) Dunno..?


/Jasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0