Tidsfördiv again

100 frågor.

TESTET BÖRJAR: 19.27

1. Fullständigt namn? - Jasmine

2. Ålder? - 13

3. Vart bor du? - Muhahahha, you´ll never know >:D

4. Bor tillsammans med? - Maj fäämili =)

5. Färg på ditt hus? - Typ..? Öh =) Hehhe. Beiget kanske..? xO

6. Hus eller lägenhet? - lägenhet =)

7. När är du född? - 6/8

8. Klass? - 7b, lovely ;D

9. Vilket år tar du studenten? - Det året jag står och headbangar i en lastbil =)

10. Något jobb? - Nope

11. När gick du upp i morse? - 07.00 för att vara exakt!

12. När ska du sova? - När jag blir trött

13. Duschat idag? - Nepps

14. Kramat någon idag? - Japp =)

15. Pussat någon idag? - Naje

16. Vad har du ätit idag? - fruckost: en macka, lunch: en cheeseburgare, en glass, middag: liten pizzabit =)

17. Dagens klädsel? - jeans, tröja

18. Dagens smink? - Im natrual ;)

19. Dagens sötnos? - Fan troru. Jag såklart? :S  Haha skoja. Meh jag venne. Alla mina vänner =D

20. Dagens roligaste? - Att träffa alla efter ett långt lov! Och såklart att jag fick vara med Linn! <3

Socialt:

21. Har du många vänner? - Ah men inte många jag kan lita på.

22. Hur många har du kysst? - Hha 1 tror jag :o

23. Vem kramade du senast? - Linn x)

25. Hur många har varit otrogna mot dig? - Dunno..?

27. Har du pojk-/flickvän? - Inte än ;)

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma

29. Vem fick du senast sms ifrån? - Linn

Favorit:

31. Film? - Heh, ingen spec.

32. Låt? - Många

33. Mat? - Många

34. Dryck? - Beror på

35. Färg? - Beror oxå på

37. Stad? - Stockholm typ..

38. Land? - Sverige, i think

39. Ämne i skolan? - Hemkunskap, slöjd, svenska mm

40. Människa? - Men comon? Jag såklart :S   Haa skoja. Meh konstig fråga?

Senaste:

41. Personen du tänkte på? - *Hemlig* ;D

42. Personen du kysste? - Så länge sen

43. Gången du spydde? - 26 eller 27/12-2009 på ett flygplan. Intressant?

44. Gången du grät? - Nåra minuter sen..

45. Pizzan du åt? - 1 timma sen kanske..

46. Gången du var i Göteborg? - Femman

47. Gången du var i Stockholm? - Everyday

48. Gången du var i Malmö? - Är inte säker på att jag nånsin vart där..?

49. Gången du var full? - Varje dag.

50. Gången du var hög? - Senaste So-timmen. Idag alltså xD

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Beror på

52. Hund eller katt? - Voff, hund. Mjau, katt. Näh jag venne. Söta båda två =)

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på humöret

54. Tv- eller dator spel? - Dator "spel"? Inte spel men att vara inne på datan e ju skoj =)

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Vad e Lunarstorm? Playa is soooooo 2008!

58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad! ;D

59. Big Brother eller Paradise hotel? - Båda lika seeppe

60. Blondt eller svart hår? - Brownie!

61. blåa ögon eller bruna? - Blå :/

62. Choklad eller lakrits? - Chockolate ofc!

63. Göteborg eller Stockholm? - Sthlm..?

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

65. Coca cola eller fanta? - Cola

66. Pizza eller kebab? - Båda

67. Randigt eller prickigt? - Beror på i vilket sammanhang?

68. Älska eller älskas? - Båda

69. Leva eller dö? - Leva? Omg dör man finns man inte mer och man fattar man inget?

Antal:

70. Personer du älskar? - Många

71. Personer du hatar? - Nåra

72. Gånger du varit full?- På godisdagen =)  Haha, omg xD

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - Jag har aldrig hånglat med nån =)

74. Glassar du ätit på en dag? - Har inte räknat

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Inga typ x)

76. Gånger du haft minnesluckor? - Inte räknat det heller

77. Gånger du varit hög? - Hihi hoho :)

78. Personer du saknar just nu? - För många.

79. Gånger ditt hjärta brustit? - Inte en enda gång. Än så länge.


Vem:

80. Vill du kyssa nu? - Honom. =)

81. Ska du träffa imorgon? - En massa pers

82.sjöng du senast för? - Haha mig själv x)

83. Hade du senast en msn-konversation med? - Annis, Linnis och Cattis x)

85. Vill du ta med på resa nu? - Hoho, vet inte :O

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Mig själv.

87. Förtjänar att dö? - Men gosh -.-'

88. Är söt? - Hihi pojkar =D

89. Vill du sova jämsides med i natt? - Min nalle :O  Hhaha skoja

Vad:

90. Gör dig glad? - Mycket

91. Gör dig ledsen? - Mycket

92. Var det sista du sa till en person? - "Jaha/Ok." tror jag =)

93. Önskar du att du slapp göra? - Sitta fastklistrad vid datan.

94. Vill du ha nu? - Alvedon för "kasvukipu" (Växtverk) Eller vad det nu heter på svenska =)

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Presentkort/Money  =)

96. Längtar du till? - Mkt..

97. Tycker du om dina betyg? - Hyfsade ;) HAHAH xD

98. Ångrar du i ditt liv? - Vissa snedsteg

99. Är det bästa som hänt dig? - Mycket =D

100. Hur mycket är klockan? - 20.24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0