Cha,cha!

Hhaha! Vad gör ni da? Antagligen läser ni vår blogg? (; 

Idag har jag vart i skolan som vanligt =)  Det var typ.. helt okej! Så här såg schemat ut:

Började klockan 08.30

♥ So, tråk. Hahha alltid lika flumm på den timmen. Det blir liksom så när man sitter bredvid Nicolas! Hahah xD
  
  -10 minuter rast-

♥ Svenska, tittade på Shrek2. Så det var helt okej =)

   -10 minuter rast-

♥ Engelska. Tråk, förutom att man sitter bredvid Ayar då. Hahhaha, fast idag var han tråkig >:0
  
   -Lunchtime-

♥ Finska, ösch xO   Det var tråkigaste timmen på hela jäkla dagen! Var typ tvugna att skriva nån.. diktamen typ?
  
   -10 minuter rast-

♥ HEMKUNSKAP! Woohoo! It´s sooo fun =D   Vi lagade fiskgratäng med potatis, bärsoppa/kräm eller vad man ska
   säga...? Och sallad! =D  Annis och Okran gjorde fisken+potatisen. Jag och Joanna gjorde bärkrämen+salladen. Det var btw en ganska god fisk ^^

Slutade klockan 16.10... Sent x)

Sen åkte jag typ hem... promenerade från Solna C, för att jag inte orkade vänta på bussen. (Fan vad smart jag e ibland O.o) Hahha, och sen typ blev jag skiiittoanödig! Och jag sms:ade med Annis så det gick segt att gå. Och jag kunde inte springa för det var så hal snö xD  Men sen typ gick jag genom pendelstationen och där vare typ nån jävla alkisgubbe. Han kom med 2 systempåsar vinglandes. Och jag såg inte han för jag sms:a. Sen höll jag typ på att gå in i han. Hahha euw!
Det var min dag det ;)

Puss

/Jassu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0