Bildbomb..

.. från 23/1-2010. En lördag då jag var ute hela dan med Annabel i Sc :)

Njut ;D


I H&M:s omklädningsrum...




Jag och Annis i DinSko :) <3






Annabel sötis  :)


Haha bratz-skor! xD








Fina flickor äter kebab... Hahhah, asg  xD




Jaha nu vart man tvungen att täcka hela Annabel -.-' xD  Gissa vad vi just fått för oss på bilden..? ;)


Jo, att klättra upp på backen och åka ner. Hahah xD (Den är mkt längre än vad det ser ut på bilden)


Haha täcka Annabel igen :P  Jag åkte på isbacken. Det var läskiiiigt D:  Annis vågade inte xD


Haha, sen ringde vi lite folk. Som tex Joa, Okran, Julia osv.


Där tog bilderna slut. Men efter gick vi iaf nånstans typ. Sen luffade vi runt. Sen typ gick vi hem  x)


/Jassuli

Kommentarer
Postat av: Cattii

Men jassulinassuli, jag snodde inte dina ord x)

Jag tyckte att det lät coolt om jag svarade på din grej. HÖHÖ You made My Day TOO Hun ;)

2010-02-28 @ 22:28:44
URL: http://princesscattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0