Sötaste...

...katten i världen!

Det är såklart Mannuliii!! Aaaw, ni vet inte hur mkt jag gillar den lilla gulleplutten! Han är så len och söt! Förut var jag rädd för honom och vågade inte gosa så mkt med honom. Men nu är jag inte längre rädd, och han e hur mysig som helst! Aaaw, saknar hans varma päls :(   Tur att han fick bästa katt-matten i världen. Linnoli! =D


Asså majgash! FATTAR NI HUR SÖT HAN E?!


Lilla Mannulliiii! :) ♥


Jag tkr Manno ser ut som en liten groda när han ligger så :D






Näh, Linn har nog världens sötaste katt! De är förlovade 8D  

Hhahah

/Jassu


Kommentarer
Postat av: Linn :)

hahahahahah! xD jaaaa, min lilla manu! <333 Han ser fett trött ut xD



/Linn

2010-02-02 @ 15:36:30
URL: http://sorellanza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0