Sms-sak

Regler:

1. ta fram din mobil,
2. bläddra random i din inkorg,
3. stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan
4. gör likadant på varje fråga.

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
"Min bror har baxat :(  Ska ut snart"

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Okej :)  Ses imorgon :) <3"

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
"Tog du med dig täckbyxorna då? Är påväg hemifrån nu."

Vilket sms blev du mest berörd av?
"Nahh, jag e i sjukhuset. Jag blev nästan påkörd av en bil och bröt benet :("

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"Aa detsamma ha det bra :) "

vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Billigt :) Ska köpa då"

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
"Vad gör du xD"


Stör mig på att jag har touch-mobil och inte kan bläddra normalt i inkorgen :(  Så jag kunde inte göra så att jag räknade till 10. Men aja... Haha det var det ^^

/JASSU

Kommentarer
Postat av: Cattii

HAHA "Nahh jag e i sjukhuset, jag blev nästan påkörd av en bil och bröt benet" minns när jag skrev den till dej som skämt när jag var borta från skolan x) JA E OND >=O

2010-02-20 @ 21:57:57
URL: http://princesscattis.blogg.se/
Postat av: Jassu

Det minns jag oxå.. >:( hahha din lilla filur 8)

2010-02-21 @ 11:03:21
URL: http://sorellanza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0