Sjuk dag asså, haha

Monday, sweet monday...


Franska. "Chill", haha. Det var ju förseningar överallt så vår lärare missa typ hela timmen...
♥ Bild. "Linoleikkaus"? Eller nej det var inte det som hette så.. Eller jo. Äsch kmr inte  ihåg. Nåt sånt...
♥ So. Nutidsfrågor. Förlorade mot Nicolas igen -.-'  Sen vare nån nördig tecknad film om gudar i Grekland..
♥ Lunch. Köööwtbulläsåews (Hihi, Cattis ord) + pöötaaawteis!
♥ Finska. Usch. Usch. Hatar verkligen finska timmarna. Så himla tråkiga :( 
♥ Gjympa. Redskapsgjymnastik. Ganska kul :)

Efter skoldagen så hade ju jag och Cattis dans. Så vi åkte typ till solna. Jag och Annis skulle först köpa present till ******* så vi gick till Ur&Penn. Men då så kunde vi inte köpa klubba. (Vår tradition) För vi hade inga fler pengar D:  Men sen kunde vi göra ändå, för Cattis hade nåt 8)  Orkar inte förklara det xD
Men iaf så vi promenerade till dansen och då stannade vi lite för att dansa "ompalompie-dansen". (Haha, ett måste nuförtiden xD). Ja men iaf så dansade vi, sen mitt i kom en gammal kärring med sin rullator och typ pipa med den. Och vi blev fett rädda och skrek till. Sen hon bah: "AKTA PÅ ER JÄVLA UNGAR" Eller nåt sånt. Jag bah omg. Otrevlig xD  Hörde först inte vad hon sa och hon rulla iväg, annars hade jag skällt ut henne :/   Men iaf vi typ dog av garv. No-lifer som skriker så där till små baaaarn D:

Sen dansade vi. Vikarie hade vi. Jag kände igen henne för hade henne förra terminen. Men gosh, korreografin går alltid så snabbt när vi har vikarie!
Aja whatevää. Efter dansen så luffade vi runt som vanligt. Flummade x)  HAHHAHA, jag hade en gammal mandarin i väskan som jag pressade och kastade på Cattis. Hhahah, hon fick den i ansiktet xD  Sen typ dampa hon D:   Hahha. Fan va kul xD

Men ja, sen ville Cattosh till SC, men jag pallade inte för jag skulle inte till det hållet.  Så vi drog till den lilla kiosken. Men just då stängde damen  x)   Haha sen kom smarte jag på att vi skulle till kööörvmojen 8)  Så vi delade på en körv som Cattis bjöd på :) 

Sen skulle Catten hem. Eller asså vi hade inget annat att göra :)   Och jaa. Haha, så hon åkte hem med bussen och jag gick hem.

Har inte vart hemma så länge. Väntar på att sega Cattis loggar in på msn så jag kan välja ut bilder x)

T H E   E N D.

/Jassuli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0