Lördag

Cattis och Annis sov över hos mig igår. Vi stannade i skolan typ till 16.30 sen drog vi till en sminkning-grej och jag skulle bli sminkad/rådgiven. Sen åkte vi hem till mig. Gjorde nåt. Osv

Sen idag så fixade vi varandra dvs sminkade varann+ fixade håret+ naglarna osv. Fast de hann bara med att fixa mig :/  För sen skulle Annis hem. Fast jag fixade Cattis sj sen. Jag kunde inte göra det lika bra som de fixade mig D:  Råkade missa med mascaran så det kom på huden och så  x)  Aja. Vi tog iaf mkt bilder sen :D   Fast de får ni antagligen se senare ^^

Cattis åkte hem typ 18.20 och jag lämnade henne till busshållplatsen och sen typ dansade vi ompalompie-dansen och så. Sen typ dansade jag på bilvägen.. Vet inte vad jag hade tagit för nåt.. x) 

Men det var iaf skitkallt ute! Mina fingrar kliade jättemkt när jag kom in och de blev typ värsta röda, svullna. Usch...

Nu har jag bara suttit vid datan och ätit godis. Så jag ska nog fortsätta me det oxå ;)

 

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0