Jag Äger På Att Komma På Rubriker.

Häjsan!


Intressant rubrik (;   Aja...
Idag har jag vart i skolan som vanligt. Såhär såg dagen ut:


Franska. Haha, läxförhör. Ingen typ kunde så bra så vi fick omläxa till imorn x)  Vaah?! Juste omläxan :S  Men omg?! Att jag kmr på det nu. Har ju böckerna i skolan :O

Musik. Vi sjöng en Beethoven-symphoni (stavning?) som nån gjort till en rapp med text. Tkr den e bra 8D  Sen spela vi lite trummer och hade lite teori och sånt...

Matte. Prov. Det var lättare än jag trode! Inga jäkla "Matti käveli 300 km 3 kertaa päivässa 9 tuntia blabla..Laske miten blablabla"-fråga. Hhaha, hatar sånna  D:  Men det var iaf ganska lätt. Hann inte med sista, så den ska jag göra klart imorn ^^

Lunch. Roliga makaroner med nån körvsås 8)

No. Haha, "missa" typ lite över halva timmen för att jag och Brice diskuterade om hur/vad vi ska göra på Friendsdagen. Sen typ snacka vi lite med Alicia oxå och så :P  Sen när jag kom till timmen höll de andra typ på med att läsa i boken och göra anteckningar.

♥ So. Hihi yey, vi fick våra prov tbx =D  Först såg vi nån film om Kina, den var skum ;o  Sen läste vi och fick våra prov! Jag fick Mvg, wooohoo ^^

Slöjd. Ritade klart min "kalvo" till min "esiliina". Hhaha 8)  Sen skulle jag sy en "koekangas", men symaskinen hade problem och ville inte starta  D:   Så jag hann inte med det ^^

Sen var dagen slut  :)  Fast jag och Annis och Olivia hade ju dans oxå!  Vi övar till "Mynämäki". Det var ju kul som vanligt ^^  När klockan var 16.30 så rusade jag till min "riktiga" dans! Väntade där med Minna typ en kvart och dansa omkring och öva på olika saker tills vi beslöt oss för att gå för ingen kom. Sen läste vi på dörren att vår danslärare e sjuk xD  Haha, klumpigt av oss att inte se det före o.O

Det var väl min dag det :P

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0