Happy Valentines Day...

... Now..? x)


Hhaha. Såhär såg min dag ut:


Vakna
♥ Äta frukost
♥ Vara inne på datan
♥ Planera med Cattis
♥ Städa rummet
♥ Fixa mig
♥ Åka till Kista
♥ Vänta på Cattis i en halvtimme -.-'
♥ Reservera platser
♥ Kolla runt
♥ Flumma
♥ Prova skumma kläder i Monki
♥ Gå till Grossen och köpa godis + läsk
♥ Gå till bion
♥ Vänta på att bli insläppt, gömma godis+ läsk i jackan  o.O
♥ Watcha filmen
♥ Åka hem


Pappa hämtade mig typ direkt efter bion så vi hann inte med nåt mer :/

Guess what we watched (;

Läs de två sista orden på rubriken. Valentines day =D   Den var faktiskt fett bra. Eftersom jag FORTFARANDE inte sätt New moon *efterbliven* så var det då första gången jag såg T- Lautner med kort hår i en film.... Omg, hottie asså! Hahha (; 

Fast jag typ oroade mig under typ halva filmen om vart min påse var xD   Den hade nån råkat sparka iväg typ :P



Dagens köp:

♥ Present
Tights - Röda/Peach-färgade .. Lite skum färg. Men går nog att matcha med svart/vitt iaf :)


Tur att Cattis messa! Annars hade jag bara tråkat vid datan hela dagen :/


Haha, you made my day  x)


/Jassu ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0