Gamla bilder.

Sitter ju som sagt och rensar på bilder, så här kommer nåra från 06/01-10. (Alltså länge sen) Då var jag och sovis övis hos Linn! Här är iaf bilder från att vi var ute =D  Hahha, vi åkte pulka med en pappkartongsbit och en ikea påse som vi hittade xD


Höhö, Makko-föllöö och Linnuli 8)  Vi lämnade soper :)


Täckte för Linn isäkerhets skull 8)


Tur att ni inte kan se min seeppe min på bilden :S


Hahha, typ sitter och garvar åt den här x)  (Dock den som inte är förtäckt) Muhahha >:)


Hhaha Linn och McDonalds..


Mappuli 8)


Höhö, rönnbär med snö på. Tkt de såg söta ut =)



Efter ett tag så stack Makkaruuni x(  Så jag och Linnuli drog in i skogen och typ till en äng? För vi ville åka i en lite brantare backe :)  Hahha värsta "färden" det var dit.. :O


Linn göllis :) <3  Jag typ satt helt död på marken. Orkade inte gå mer. Hhaha. Vi hade typ gått ganska mkt redan och vi skulle typ skitlångt framåt.. Aja, ni fattar inte. Men jag dog iaf :')



Haha, föresten. Vi hann aldrig fram till backen xD  Linn hade typ sprungit sista biten till andra sidan ängen och jag slöade mig fram. Sen så ringde Linns pappa och sa att pappa redan kommit för att hämta mig. Fatta hur deprimerande!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0