Försenat inlägg från i Söndags =)

Jag skrev i min förra blogg att jag skulle till Östasiatiska museét på söndag, och det gjorde jag. Med farmor :) Farfar skulle igentligen också följa med, men han hade ramlat i trappen =( ...

Aja, här är bara några bilder!



I bilen påväg till farmor & farfar (Sen åka iväg med tåg)



Framme i skepps holmen.





Fottade typ något annat .. typ skärgårdsstiftelsen XD





huh, lång trappa :S



Still not there ..


När jag var framme, så berättade dem att den japanska saken var borta!
Och att den visningen bara var tillfällig förut (Kimono fushion) Och japansk
street fashion :/
  Så när vi tittade runt på kinesiska bronstiden (tror jag att det hette) Så
Blev vi guidade, och det var jätte TRÅKIGT måste jag säga XD Men så farmor
och jag gick runt resten själva :) Men jag har tyvärr ingen bild därinne från,
men jag har bilder på några söta sovenirer (Dockor) som jag tkr borde ha
varit med på visningen xD :









Och någonting annat :





Lite suddig bild på Kimonos. Eller nej, Yukatas XD ♥
Det som skiljer dem åt är att Kimonos är en traditionell japansk dräkt, som är gjord av siden. Yukatas är samma sak bara att den sorten är gjord av bomull.


När vi var påväg tillbaka, så såg vi ett par fåglar vid sjön ♥











Puss puss / Linn ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0