Fjortis test, Poäng 17.5, hur mkt får du?

( ) Du tar foundation på läpparna
(x) Du använder läppglans.
( ) Du tar flera lager puder på dig
(x) Du använder mascara
( ) Har rökt/röker
(x) Du använder ögonskugga som har färgen vit.
( ) Du är blond/vit
(x) Du brukar ofta säga hon bah/han bah
( ) Du är full minst 3 ggr i månaden
(x) Du är medlem på bilddagboken (men använder det inte länge)
( ) Du använder mkt rosa
( ) Du är medlem på lunarstorm.
( ) Du har en rosa mobil
(x) Du posar ofta på dina bilder.
( ) Du brukar skolka från gympan.
(x) Du gillar bebisremixade låtar/techno
(x) Du brukar ofta krama dina kompisar när du träffar dem.
(x) Du brukar byta ut är mot e eller ä
(x) Du brukar säga eeeuoe till äckliga saker
(x) Du skickar ofta sms. (För tillfället så har jag ingen mobil x(
     (Men köper en om 8 dagar ^^ SMS:A!!)
( ) Andra har kallat dig för fjortis (Nope, wannabe)
(x) Du brukar säga håll käften!
(/) Du brukar shoppa på H,M Lindex m.m
(x) Du älskar söta trosor
(x) Du älskar örhängen
(x) Älskar rosa!!
( ) Du brukar skrika emo!
(x) Jag använder ofta de här smileysarna: <3
(x) Msn är jättebra.

Antal poäng: 17.5
0-8 Inte Fjortis
8-10 Lite Fjortis
10-29 FJORTISVARNING!!!!

Yeaa sure, fjortis .. Nej men jag gillar klädstilen? ;; )
I love Fjortisar!
I hate Fjortisar!
   

Jag har alltså ingenting emot dem, kan bara vara lite irriterande ibland ;; )

Jag är mig själv, och jag älskar mig själv ♥ ♥ ♥ ♥

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0