Dagen före fredag...

... är torsdag!

 

Haha, den var dålig... Aja. Såhär såg skoldagen ut:

So. Fett synd, Osmo ville veta vad vi svarat på "Minns du"-uppgifterna från typ sidan 49 och jag hade inte gjort de och så skulle han ju såklart välja mig just då. Fail. Aja sa att jag inte gjort de än (vi var ju i Finland förra veckan oxå). Så jaaa. Tror inte han skrev ner det ^^  Sen tittade vi på nån religionfilm om Grekland. Hahhaha, den var lite rolig (torr humor) det var en gud som hette Hästia. Hhaha.

 Sv. Vi skulle skriva typ en recension om den klassiker vi läst. Det gick bra!

Eng. Usch, fy, blä. HATAR GRAMMATIKSAKER! Bryr mig inte om nåra jäkla kestopreesens eller vad fan det nu heter. -.-'

Lunch. Chicken nuggets+ rice. Hahah kycklingbitarna tog slut just när vi kom, så vi fick vegetariska som smakade potatismos :(  Fast sen kom de mer kb:ar  :)

Finska. ÖÖÖÖSCH. Jag sov.

 

Efter skolan så bestämde jag och Annis oss för att gå till biblioteket för att göra läxorna och plugga lite till provet. Så vi gjorde det. Sen där guess what? Vi såååg AMIIIIIR! Coolt va? Not. Han var rund o.O  Och lång! Vi typ börja garva och jag körde såklart "En Jasmine" (Alltså låtsades jag att vi skrattade åt nåt som vi skrivit på pappret) Hhaha typiskt mig x)   Aja. Men iaf så snacka vi typ lite tjejsnack och så. Sen sa jag till Annabel att hon skulle fråga bibliotekarien (Gammal och skrynklig) om hon var kär i nån. Sen typ gjorde hon det till slut så börja bibliotekarien förklara en massa skit typ: Jaaa, det har hållit nu i 20 år och si och så. Haha. Sen typ snacka vi lite skit om henne (Inte så grovt) Men vi sa nåt typ på finska. Och sen efter kom jag på bah: Men gud hon uttalade tjugo som tjugo och inte shuugo. Hahha så vi tänkte att hon kanske var finsk. Sen typ tänkte vi att hon nog inte var det ändå. Men sen fråga vi henne och då sa hon att hon kunde finska och bah: Ja jag fattar allt ni pratar om. Vi bah wtf xD  Fett synd, det var pinsamt. Hahahha. Hoppas hon hade dålig hörsel :(
Sen typ kom en gubbe som såg ut som värsta alkisen och frågade vart biblotekarien var. Hhaha lixom hur skulle vi veta? Sen kändes det typ som att han trodde Annis var bibliotekarien. Aja, det blev inte så mkt plugg. Hahaha.

Åh no. Nu kom jag på att jag har No-prov imorn och har inte pluggat typ nästan alls :(  Typiskt mig...

/Jasmine





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0