Äntligen..

.. funkar blogg.se!

Igår ville jag ju såklart uppdatera, men det gick inte för det gick inte att logga in! Fett synd, blev as-disapointed... D:

Aja, idag har skoldan vart lååååång! Såhär såg den ut:

Matte- Först gjorde jag klart mitt prov, hade bara sista frågan. Sen räknade jag och "samlade godisar".. Hehhe, bara de som var på timmen får veta :$
♥ Engelska- Läxförhör+ workbook uppfifter
♥ Svenska- Läsa bok+ snacka om klassiker... Och *****... (;
♥ No- Läsa och göra anteckningar om "Lintujen ekolooginen lokero".
♥ So- Film och nånting. Osmo skämde ut mig inför klassen igen. Börjar nog tro att han gör det med flit  >:(
♥ Klasstimme- Sa Puss&Hejdå till klassen och drog sen till Mynämäki-timmen med Annis :)  (WOOOHOO, PÅ SÖNDAG ÅKER VI! =DDDD)

Efter detta så drog vi först till donken och käka, sen gick vi till skolan igen för att öva på dansen! Jag sätter den ganska fint nu faktiskt, tkr jag =D  Vi stannade till ca 17.45 då vi blev utsjasade av Jaana, en lärare. Så vi fortsatte prata om kläder ute på gården till typ 18 eller lite över. Sen åkte vi hem, jag åkte tsm med Tamya, Jessica, Mawla och Melina för de skulle åt samma håll 8) 

Och nu e jag hemma :P

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0