Vad konstigt..

Jag har hela tiden trott att jag gillar Rn'B... Men nu så har jag lyssnat lite på nåra. De e ju inte alls bra! Eller joo bra e de, men inte så att jag skulle älska de. De låter ju nästan likadant och är typ jättetråkiga att dansa till. Nääe.. Eller så har jag bara fel uppfattning om vad R&B är... Eller jo vissa är ju faktiskt hyfsat bra! Näh gud ignonera allt dethär. Jag ångra mig! Rn'B äger ju (:

Fast jag gillar nog all möjlig musik... Förutom hååååård rock! Alltså det vill säga när de typ bara skriker. Usch, man får ju huvudvärk!


Reggeaton, Rn'B, mild rock, house, techno, dancehall, rap... Glömde säkert nån genre men... All musik helt enkelt

Inte shlager heller! Fyfaaaan.. :(

Vad lyssnar ni helst på?

/Jas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0