Typiskt killar asså -.-



jas säger:

Hej

Oliver säger:Tjaa

jas säger:

Jag är egentligen en älg. Jag föddes som älg.. Men sen opererades jag till människa när mina föräldrar hittade mig. För de tkt jag var en gullig älg..

Oliver säger:K..

VRf opererade de dig om du var så gullig dåe*?

jas säger:

APRIL APRIL DIN DUMMA SILL, JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!

DU GICK PÅ DET! ERKÄNN

Oliver säger:Äru beng elr?

jas säger:

Men du förstår väl att de inte kunnat ha ett älgbarn

HAHHAHHAHA

Asg

Jag typ dööör :')

Du gick ju fan påre

Oliver säger:Nej?

jas säger:

Men joooo! -.-

Oliver säger:Neeh

jas säger:

MEN JOHOOO, Erkänn D:






Men omg x'D


/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0