Tänkte slänga in ett inlägg..

.. Ja har ju inte så jättekul. Typiskt mig att lämna allt plugg till sista kvällen. Och inte kunna koncentrera sig. Men nu går det bra! Varför förstör jag då koncentrationen genom att skriva ett inlägg? :'(   Åh jag e skum.. Men som tur är brukar det gå bra på proven ändå. Dethär är nog mitt sätt att plugga på.. Haha! Fast ringde mamma för nåra timmar sen och typ hade värsta dampen för att jag inte kan koncentrera mig. Så jag sa att hon skulle köpa Omega3-tabletter. Och det sa hon att hon skulle. Så det e bra det. Nu kmr jag nog kunna koncentrera mig bättre på timmarna oxå. Herregud vad jag pladdrar.. :S

Passar på att kasta in en låt oxå...:


Brandy- In the air tonight



Och en... lagom skum bild såklart!





/Jasmine


Ps. Har lovat mig själv att inte skriva fler inlägg idag! Prioriterar skolan *host, host*. Haha, nej men det e klart jag gör! Ses imorn då. Önska mig lycka till.. PLUGGAAAAA! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0