S to the RRY !!

Jag har varit så slö att jag inte orkat blogga idag :O !

Jag har däremot fixat min garderob, Och lastat in kläder. Blev as snyggt :) Väntar bara på 2 saker, som är kläderna som vi beställde från La redute. Det var en mini klänning, Jeans jacka & 2 toppar (linnen med knappar på) , den andra saker var att mamma hade nyligen fått reda på att hennes kompis dotter som är några år äldre än mej, har kläder till mej som hon aldrig använder :D inte helt fel? Hon shoppar typ as mkt men använder inte. Japp, så det blir mycket kläder den här veckan! Dem som jag beställde kommer ju inom 4 dagar nu, men kanske till helgen att mammas kompis kommer med kläderna. Vi får se ;)

Puss & Ursäkta!
/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0