Pix from today ♥


Provrummet. Balla brillor. (Usch, helt nedkladdad i paint D:






Ögonbrynen var tyvärr inte värda att synas i bloggen (:


Prova shorts i H&M


Sen blev det godis från grossen. Ingår det i vår tradition? (Alltså som att vi alltid går till samma centrum=mötesplats xD)





Naaw, Cattefnatt =D

Hahhaha, juste! Omg fett läskigt! Det var en hund som var kopplad och satt fastspänd i en sopkorg. Jaa, sen typ tog den sig loss... Alltså den var lite vild, haha och typ kopplet gick av på mitten! Feeeettt läskit :S  Det var värsta shäfern och allt! Haha.. Asså jag har vart typ lite rädd för hundar enda sen jag var liten x'D  Eller inte lika mkt längre.. Men lite iaf! (Haha, kmr ihåg när jag blev jagad av en liten hund en gång. Jag sprang som en "stucken gris" enligt mina kompisar. Det var i typ 2an. HHAhaha, men gud jag sprang för livet! Var skiträdd. Ägaren typ bara stod och garva o.O  Fan va mobbat. Jag var ju räääddd! D:



Naaw.. Jag tkt faktiskt den var sööt! Det verkade inte Cath tycka o.O


Haha, den gick och la sig tbx där var den varit kopplad :) Naaw! Btw, vi döpte den till Bimbad (Uttalas Bimmbadd)... HHAHA, Fatta hur mkt vi garva x'D 

Menmen.. Sen gick vi typ ut och in i centrum. Cattis skulle köpt en jacka från Monki, men sen tappa hon 1 20 så det fattades. Och det tog hon som ett täcken från Gud.. o.O Hhaha, typ att hon inte ville att hon skulle köpa den. Gosh. Och att låna en 20 av mig vägrade hon -.-'

Sen fortsatte vi att gå ut och in ur centrumet -.-' xD





Vi satt vid ett ställe med en massa äckliga cigarett-stumpar. Och då och då kom nån ut för att röka, självklart skulle man få äcklig rök i fejan -.-' Nej euw asså, jävla rökare, no life lxm :)


Det var väl dagen lite kort i bilder... Hände väl mer saker, men jag orkar inte börja pladdra om allt -.-' Haha hade skitkul iaf!  Juusteee såg ju Linn oxå! Hon kom ut ur nån väskaffär och så titta jag lixom snabbt bara och sen tänkte jag att "gud det där såg ut som Linn" Sen kolla jag igen och det var hon :)  Naaw bby ♥

Nu ska jag watcha B&T-show! Kisses


/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0