Nemen tjena

Lite dålig uppdate på sistone. Menmen who cares.. Har franskaprov imorn. Har jag pluggat? Självklart inte. Men det ska dock göras! Så småningom.. Haha, men det verkade ganska lätt faktiskt. Aja, dethär blir antagligen ett tråkigt inlägg.

Haha, en viss person adda mig på msn igår. Ni fattar inte hur chockad jag blev.

Men jag har bestämt mig, ska inte svika mig själv.

Sen typ satt jag och chatta ett tag med Nea, hahahhaha omg, hon verkade ju ha jättekul. Nej men. Skulle kunna tro att det känns lite skrattretande att bli mordhotat av en liten unge.

Haha hon verkar gilla att hotas har jag märkt, hon hota mej och så har hon nog hotat många andra och lxm man bah grow up. Nejmen juste det var hennes kompis som typ "hota" nåt till Nea? Gaah, this is complicated. Och så himla onödigt. Muhahhahah, skadeglad för nåt... Men tyst nu Jasmine. Okej det sista jag behövde var att prata med mig sj. Im done with this!

Mer inlägg kmr. Maybe?


/Jas

Kommentarer
Postat av: felicia

svar: Nej den är äkta. Den förta bilden jag tog på mig med den tog jag inte i spegeln. Men alla andra bilder har jag tagigt i spegeln. Det blir spegelvänt.

Men om du inte tror så kan jag visa en bild att det e äkta på bloggen om du vill?

2010-04-27 @ 18:13:43
URL: http://vargaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0