Linn har en åsikt ..



Om Hur ofta jag bloggar.

Eller åsikt o åsikt, Jag ska berätta om -ll- .


Visst verkar det som om jag gör jätte få inlägg? Men sanningen är den att jag skriver faktist varje dag. Visserligen skriver jag kanske 3 inlägg men det kan jag ju förbättra mig på. Det är ju faktist lov också?

Ofta kan det bero på att jag tar lång tid på mina inlägg, att jag har mkt bilder/videor och annat på mina inlägg än bara text? För man vill ju liksom inte att det ska bli tråkigt att läsa mina inlägg, eller hur? Jag säger inte att Jasmine gör det, Inte alls så jag menar, Utan aa, ni fattar?

Men ibland så känns det som att Jasmine inte vill att mina inlägg ska synas xD För att såfort jag har skrivit några inlägg så kommer hon och bombar bloggen. Men så är det faktist inte. Jag skriver faktist ofattbart lite jämfört (stavning?) med henne. Aa, som jag skrev några rader upp, typ 3 inlägg. Men jag orkar oftast inte vara inne på datan :S Finns så mkt annat att göra ute/inne än att geeka mig i bloggen. Men jag ska förbättre mig! Hoppas jag .. Nej, Jag ska faktist det.

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0