Jasmine har en åsikt




..angående att bli sjuk när man är på semester utomlands..


Nej gud! Det här är nåt man verkligen hatar! Tänk er att ni åker på en härlig solsemester till... tex Spanien. Men så när ni är där så får ni plötsligt hög feber och mår dåligt.

DISS, DISS, DISS!


Det här borde vara förbjudet ju! Senast jag var utomlands.. Teneriffa, i julas. Så var jag sjuk typ hela sista veckan (vi var där i 2 veckor) och fick ligga inne på hotellrummet medans min lillebrorsa var vid poolen och badade. Gud vad jag blev irriterad asså!


Nej, värsta tillfället att bli sjuk på.. Verkligen...


/Jasmine


Kommentarer
Postat av: Lotta

Neej men tack så jätte jätte mycket !!

din e med superfiin !! KRAM

2010-04-09 @ 16:36:59
URL: http://lottasi.blogg.se/
Postat av: emilia

sv; tack så mycket, din blogg är skit snygg!

2010-04-09 @ 16:55:22
URL: http://emiliafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0