Igår gick jag vilse i skogen ..

Sant!

Men jag vet inte om jag orkar berätta hela historien .. eller? >=) Men jaa iallf, ni är ju så snälla så, why not?

Allt började med att Jasmine sa till mej iförrgår att jag kanske kunde gå på promenad på morgonen, och det lät som en ganska bra idé enligt mej. Så nästa dag så tog jag med frukost till promenaden till typ Vattenverket eller något sånt (Massa båtar där och så) Så valde jag en väg som jag hade gått 1 gång förut, och kunde vägen lite si sådär, Men jag gick iallf. Så var det ett enormt berg! Så jag klättrade upp för den (Jobbigt!)



(Det var jätte soligt där, bara att kameran inte ville ha det så x)



Fortsätter ..

Så gick jag en väg som det kändes som att den aldrig tog slut! ;o Men jag fortsatte tills jag såg en stig neråt in mot skogen. Man fick se en vacker bäck och så. Sen när jag gik där inne så började're' kännas som att jag började gå vilse. Jag såg mej runt och det var bara träd över allt! Så gick jag till höger och vänster, hit och dit. Jag försökte hela tiden tänka på vilken väg jag hade kommit ifrån. Men jag tappa bort den?? Så jag gick i ca 20 minuter där inne XD Men jag kom ut efter ett tag (Orkar inte berätta alla detaljer)

Så när jag var framme i Vattenverket (Kofsan) Så satte jag mej ner vid en bänk och åt :) Jag mate svanar föresten också!

Men sen så smsade Sara mej och frågade om vi skulle göra någonting. Men jag hade tydligen inga pengar kvar!?!



Så jag små sprang i typ 15 minuter sen var jag framme =D Gosh, vad jag svettades XD

Aa, det var lite från igår :)

/L
 

Kommentarer
Postat av: A Z R A !

sV: heh ja :)

2010-04-09 @ 12:24:44
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0