Home again

Då vart man tbx! :)
Var ju i centrum med Linn... :


Missade bussen.
Så jag kom lite sent.
Först gick vi för att fika..
På donken, hahah xD
Men iaf.
Sen typ där kastade vi ner små muffinsbollar på folk..
Hihi busigt..
Men så får man ju inte göra >=)
Men sen kom typ nån bajskorv (16-18 år).
Som åt.
Och typ lekte kaxig och bah vrf lalallala.
Vi bah men lixom omg.
Vi har inte gjort er nåt :S
Jävla glädjedödare.
Men aja pallar inte skriva allt vi sa :')


Iaf sen gick vi till Gina.
Köpte en sak.. ;D
Och vi typ snacka om de.
Och vad vi hade kunnat säga osv.
Fan.. hatar sånt x'D
Men jaaa iaf.
Sen typ gick vi runt lite.
Sen kom Linn på att hennes buss kom om typ 7 min.
Så vi gick det.
Sen vänta vi snacka osv...
Sen typ kom den.
Och jag glömde ge den lilla grejen som jag tittade på :(
Äsch ni fattar inte
Aja whatevä


Sen gick jag mot bussen.
Jag typ såg det där ***** åka moppe.
Hahahahahah blev fett rädd och ringde Linn x'D
Sen snacka vi typ skitlänge.
Åkte hem och så..
Har ätit pizza nu, hehe :)


Haha, Linn laddar nog upp bilder =D


(Ursäkta alla "sen" i inläggt  :'D)


/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0