Haha

Jag typ skrämde Cattis igår kväll x'D

Jag gjorde ett "kedjebrev", skrev nåt om liemannen.. Äsch ni får smsen här:

Jag:

"Liemannen är ingen man ska leka med. Han stryper sina offer till döds, eller hugger ihjäl de med sitt blodiga lie. Du kan vara hans nästa offer. Skicka vidare det här till minst 5 personer inom 5 minuter. Om du inte gör det kommer liemannen sitta vid din sängkant klockan 12 och vänta på att få... Hugga ihjäl dig."


Cattis:

"Men lilla pruttunge D:  Jag läste nästan den :( HUHH! Nära ögat för en sömnlös natt xD"


Jag:


"Hihi jag kom ju på den själv :) LÄS xD hihi :) Jassu stygg :D"


Cattis:

"Näjj läser den imorron. Du väckte dessutom djävulsbarnet (sms-ljud)... tur för dej att hon somnade om -.-  Hade inte pallat med hennes skrik inatt :("


Jag:

"Hahahahha djävulsbarnet? xD  Nååh, flåt.. :(  Godnatt, ska sova :) <3"


Cattis:

"HAHA! Läste den trotsallt. För det första så kan han inte vara vid sängkanten: jag sover på soffan xD För det andra så skrämde du mej rejält innan jag insåg att jag inte har nån sängkant. Haha."


Haha, typiskt? x) 


Puss

/Jassu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0